رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

دختري از آسمان

نی نی دوم

1393/9/4 15:45
نویسنده : Zohreh Salem
128 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم گرفتم همین جا بنویسم

حالا که مشخص شد این نی نی هم به شکر خدا دختر خانمه اینجا میشه وبلاگ دخترانی از آسمان...

اسم وبلاگ خیلی قبل تر ها برای وبلاگ خودم بود ولی الان دوتا فرشته گل مالکش هستن یکی رها خانم یکی هم رزا خانم...

 

برای نی نی دوم

دخترم وقتی که تو فکر انتخاب اسم بودم ، چون این دفعه نوبت من بود ، میخواستم با رها هماهنگی داشته باشه از عطر خوش رها الهام گرفتم و نام خوشبوی گل سرخ رو برات انتخاب کردم امیدوارم دوست داشته باشی راستش خیلی کار سختیه اون دفعه به هادی واگذار کردم.

 

افکار مختلفی تو سرم میاد و میره، در کل حال جسمی و روحی مناسبی هم ندارم نمیدونم چی قراره پیش بیاد ولی میدونم با تولدت همه چیز تغییر میکنه و این ی اتفاق بزرگه اینبار با تجربه هستم و سعی بیشتری میکنم تا مادر خوبی برات باشم ...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)