رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دختري از آسمان

حال خوش

1393/11/14 0:27
نویسنده : Zohreh Salem
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب دخترای گلم

مامان این روزا حالش بهتره ماه های سخت و پرفشار اول بارداری تموم شده و من ارومتر شدم جالبه همش دارن با خودم میگم این منم یا اونم مادر عصبی و خسته من بودم...؟ رها جونم شاید اگر شرایطمون بهتر بود از پوشک گرفته شده بودی اما حیف نشد و هروقت یادش میفتم ناراحت میشم ی ماه سخت بهمون گذشت و موفق نشدیم.

رزا جونم با اینکه کمتر فرصت دارم بهت فکر کنم اما تمام تلاشم رو برای تولدت دارم میکنم تا امادت باشیم امیدوارم خیلی سخت نگذره.

 

سه روز در هفته کلاس های رها رو میریم که خیلی خوش میگذره ی جورایی خودم بیشتر ب این کلاسا عادت کردم انگار ... زمستون گرم هم با همه بدیش فرصت بیرون رفتن ب ما داده حالا گاهی با تاکسی میریم گاهی اتوبوس و مترو رها عاشق متروه تو تاکسی مسافربری راحت نیست چند باری مجبور شدم پیاده بشم دربست بگیرم اما اتوبوس و مترو دوست داره.

با وجود همه این خوشی ها که خداروشکر این روزها تجربه میکنیم اما پدر خیلی سرش شلوغه تازه اسباب کشی کرده دفتر جدید و حسابی تو کار جدیدش غرق شده صبح زود میره و اخر شب برای خواب میاد دلمون براش تنگ میشه ی وقت هایی، کمرنگ شده ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)