رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

دختري از آسمان

شرمندگی

1395/4/14 0:00
نویسنده : Zohreh Salem
91 بازدید
اشتراک گذاری

عنوانی بهتر از این ساعت دوازده شب ی روز گرم تیر ماهی پیدا نکردم که بی حوصلگی ها و بداخلاقی هام رو توصیف کنه... از اون دست روزایی که خودم کم خوابم شماها هم بدخوابید از شما نق و گریه از من هوار و غصه ... با وجود همه تلاش هایی که میکنم سرحال و با انرژی باشم فریاد نزنم کنترل داشته باشم باز گاهی از دستم در میره ... شرمنده ام ببخشید اونجور که باید باشه نیست ... خوب اگر بهتر بخوابید و بخورید کمتر نق دارید روز بهتری میشه برامون اما حیف برنامه تون میریزه بهم ی وقتایی ...

 

رهای سه سال و هشت ماه من رزای چهارده ماهه ی من عاشقتونم 

بعد مدت ها اومدم اینجا بگم شاید براتون بمونه شاید ی روزی که مادر شدید بهتر از من باشید امیدوارم اون موقع یکم متوجه شرایط باشید و من رو زودتر ببخشید ... بازهم میگم عاشقتونم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)