رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

دختري از آسمان

پیشرفت

1392/5/21 14:58
نویسنده : Zohreh Salem
106 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم خیلی پیشرفت کردی از هر دو طرف غلط میزنی ی کوچولو میشینی و سینه خیز عقب میری فاصله ای تا چهار دست و پا رفتن نداری ... تو روز یکم غر میزنی و تنها نمیمونی دوست داری بیشتر کنارت باشم من هم سعی میکنم زیاد تنها نمونیم که حوصلمون سر بره اینور اونور میرم ...

عاشق خندیدن و گرییدنتم ... 

دیشب خونه عمواینا گلنار خانم گوشت رو سوراخ کرد راستش تا الان دوست نداشتم گوشت رو سوراخ کنم میخواستم خودت انتخاب کنی اما فکر کردم شاید اون موقع دیر باشه الان که یادت نمیمونه به همین دلیل دردش رو تحمل کردم و کردی.

فعلا که هر دومون سرماخوردیم بی حال و روزیم ... اما در کنار سختی ها خوش هم میگذرونیم .

 

امشب در حال گریه ماماماماما گفتی که خیلی عالی بود.

۹۲.۲.۲

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)