رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

دختري از آسمان

دندون

1392/5/21 15:05
نویسنده : Zohreh Salem
120 بازدید
اشتراک گذاری

و اولين دندون جوانه زد. . .

چند روز پيش تب داشتي بي اشتها هم بودي خيلي بهانه گرفتي و انگار از درد دندونت بوده، بعد از اون روز دوشنبه هفتم مرداز من گاهي صداي جرينك ميشنيدم وقتي بهت آب ميدادم ولي چون تجربه نداشتم متوجه نشده بودم دندونت داره درمياد تا اينكه مادرجون زهرا هم شنيد و گفت صداي دندونشه من باز متوجه نشدم ولي پنج شنبه باز وقت آب خوردن اين صدا رو دوباره شنيدم دست كشيدم ديدم بله ي زبري روي لثه ات هست و خوشحال متوجه دندونت شدم! به چند نفر زنگ زدم و اين خبر خوش رو دادم به پدر هم گفتم با وجود مشكلات كاري اون روز خوشحال شد در نهايت شب هم كه به بهانه تولد مادرجون زهرا دور هم جمع شده بوديم شيريني دندون خانم رو خورديم و خوش گذشت.

به اميد داشتن دندون هاي سالم و سفيد قربون عروسك نازم برم

 

رها در آلاشت

۹۲.۵.۹

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)