رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

دختري از آسمان

نه ماهگي

1392/5/21 15:04
نویسنده : Zohreh Salem
103 بازدید
اشتراک گذاری

روزهاي آخر نه ماهگي هستيم شما به سرعت چهار دست و پا ميري و به هدفت ميرسي حالا اون هدف ميتونه مهر نماز باشه، ي ليوان چايي باشه يا حتي ي بشقاب ميوه! هوووم خيییییلللي شكمويي . . . زبان هر چيزي رو اول ميبري دهنت اگر خوشت بياد ادامه ميدي اگر نه ديگه نميخوريش و اينجوري ميشه كه گاهي آلودگيشون باعث مريضيت ميشه واي واي واي راستي دو شب پيش من مريض شدم خيلي حالم بد بود تا صبح نخوابيدم سما هم تب داشتي ده بار شب پا شدي شيرخوردي خوابيدي خيلي شب بدي بود پدر هم مريض بود خلاصه سخت گذشت صبحش رفتيم دكتر من سرم و آمپول زدم تا حالم بهتر شه تو اون لحظات ترسيدم از اينكه من نباشم تا مراقبت باشم و بعد از من اطرافيان چطور ميخوان با وجود حساسيتت ازت مراقبت كنن حتي فكرشم ناراحت كنندست اميدوارم هميشه هميشه باهم باشيم در قلب هم باشيم.

اين روزا تنبل هم شدي ديگه خيلي تاتي تاتي نميكني بيشتر دوست داري بشيني اگر خودت از جايي بگيري بايستي چند قدم هم ميري اما ما دستت رو بگيريم پاهات رو جمع ميكني كه يعني نميخوام ! غرغر هم كه هميشه داري بالاخره دختري و هزار تا ناز گاهي مادر و پدر خسته ميشن شده دعوات هم بكنن اما شما ببخش بزار بحساب خستگي هامون وگرنه اينا چيزي جز طبيعت سنيت نيست گلم.

اوضاع من و پدر هم بهتره بگير نگير داره در كل رضايتبخش نيست ولي خوب انگار چاره اي نيست بايد ساخت تحمل كرد همه زندگي به كام نيست اينجور مشكلات هم داره باز هم خداروشكر سلامتي داريم دختر نازنيني مثل شما داريم مادر ي رها كه بيشتر نداره اونم رهاي خودم رها از همه غم ها و غصه ها، سختي ها و مشكلات، بدي ها و ناراحتي ها، دشمني ها و كينه ها.

كم كم متوجه حرف ها هم ميشي كلمات قشنگي هم ادا ميكني مثل: ماما، بابا، مَ مَ، نه نه قربونت برم فوق العاده خواستني هستي شخصيت نازنيني داري ما كه عاشقتيم بوووس

 

رها در خواب

 

رها در خواب عمیق

 

 این هم شیطنت جدید خانم استفاده از بند رخت به عنوان پله های ترقی!!!

 

شیطنت رها خانم

 

شیطنت جدید رها خانم

۹۲.۴.۲۲

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)